vill du förbättra ditt golfspel?

Välkommen att se de olika alternativ vi erbjuder på Mjölby Golfklubb i samarbete med FM Golf Academy AB.

Vi har många års tränarerfarenhet och vi brinner för att tillsammans med golfaren hitta de bästa förutsättningar för att förbättra spelutvecklingen och göra golfrundorna ännu roligare.

I vår svingstudio har vi tillgång till den senaste tekniken för att utvärdera ditt spel.

Lektionerna genomförs i en ostörd miljö och du får de bästa förutsättningar att finslipa tekniken.

Vi erbjuder i år golfpass passi grupp om 4 personer i olika teman där du väljer själv vad du behöver träna på och även skräddarsyr vi dina nya klubbor via custom fitting. I vår svingstudio har vi Sveriges bredaste Cobrasortiment.
Alla lektioner, golfpass, custom fitting hittar du på ProPlanner

LÅT OSS HJÄLPA DIG ATT HITTA DIN bästa SVING!

VÄLKOMMEN MED DIN BOKNING

MAGNUS CARLSSON

magnus@mjolbygk.se 073-624 32 50

FREDRIK CARLSSON

fredrik@mjolbygk.se 073-578 83 47

Madde Karlsson

madde@mjolbygk.se

Alla våra kurser är friskvårdsgrundande!
Hör av dig om du behöver kvitto till arbetsgivare

se tider, avgifter och boka här!

BOKA HÄR