Fr o m säsong 2024 kommer vi fokusera på att skapa mervärden för våra medlemmar med ett aktivt medlemskap.
Utöver de värden ditt medlemskap ger, vill vi löpande fylla på med fler mervärden som kan göra att du känner ännu större värde av ditt medlemskap.
I vårt mål att behålla och rekrytera medlemmar arbetar vi aktivt i flera led för att paketera och erbjuda bra medlempaket som passar alla olika önskemål och behov som finns.
Vi har därför infört utökade medlemskategorier och paketerar de med olika innehåll.
Bor du i vårt upptagningsområde vill vi vara det självklara valet för dig.
Med vårt medlemskort vill vi göra valet mer självklart att välja Mjölby GK som hemmaklubb.

För vem gäller kortet?
Medlemskortet ingår i samtliga medlemsformer förutom paus- och greenfeemedlemskap,
För att kvittera ut kortet ska samtliga av årets tilldelade avgifter vara betalade.

Hur får jag mitt medlemskort?
Medlemskortet hämtas ut i receptionen under bemannade tider från 8 april och framåt.
Vi kommer även finnas på plats på vår medlemskväll på Play Hotel 10 april 18-21 om man vill kvittera ut det då.
Du betalar 50 kr i deposition som du sedan får tillbaka när kortet återlämnas.
Våra medlemskort är samma som våra tidigare rangekort (solokort)
Om du redan har ett rangekort kommer du in till receptionen och får det omregistrerat och kompletterat med vår klisteretikett.
Ingen deposition då den redan är betald sedan tidigare.

Vad får jag för förmåner med mitt medlemskort?
Bästa pris på rangen, 1kr/boll oavsett antal uttag
Rabatt hyra golfbil, 200kr med intyg, 300kr utan intyg (ord. Pris 400kr)
Fritt spel padelbanor
100kr rabatt på greenfee till gäst med samma bokningsnummer