Medlemskväll på Play Hotel

Onsdag den 10 april bjuder vi in alla våra medlemmar till en aktivitetskväll på Play Hotel
Familj och vänner är välkomna att följa med.

Drop in från kl 18 och vi håller på till kl 21.

Under kvällen:

Tomas på Play Hotel berättar om sin verksamhet och vad de kan erbjuda för olika aktiviteter och upplägg.
Rundvisning av lokalerna och möjlighet att se några av hotellrummen.

Aktiviteter att prova på under kvällen:
Äventyrsgolf
Simulatorgolf
Cornhole
Pingis
Padel
Gym

Play Hotel dukar upp till enklare förtäring

Från Mjölby GK finns representanter från våra olika verksamhetsområden på plats och kan ge svar på vad som händer på klubben denna säsong.

Våra tränare finns på plats och ger svingtips i simulatorn och berättar om årets upplägg med golfpass och nystartspass.

Administrativ personal svarar på frågor om medlemskap och informerar även om en av årets nyheter – medlemskortet med mervärden
Det kommer finnas möjlighet att kvittera ut de under för kvällen för de medlemskategorier de kopplas till.

Representant från banpersonal svarar på frågor kring banan.

Vi kommer ha en tävling med möjlighet att vinna bl a hotellövernattning för två, golfpass, simulatorgolf…

Anmälan till Min golf senast 8 april
Självkostnadspris 50 kr/person – betalning vid anmälan.

Anmälan med golf-id
Önskar man ta med familj eller medlemmar som inte har golf-id noterar man antal i kommentarer.
För de sker betalning på plats.

Länk till Play Hotel
Play Hotel

Länk till vår hemsida
Mjölby Golfklubb (mjolbygk.se)

Länk till anmälan

Min golf tävling
Vi ser fram emot en trevlig kväll där vi tillsammans kickar igång golfsäsong 2024.

VÄLKOMMEN