Nyheter medlemskap 2024

På höstens medlemsmöte 23 november beslutades avgifter och medlemskapskategorier för 2024.

Fokus medlemmar och medlemsvärden.
Vårt mål är att de som bor i vårt upptagningsområde och önskar ha ett aktivt golf-id ska hitta det de söker hos oss.
Golf är en idrott som kan utföras genom hela livet. Men livet består av många olika faser och vi vill bredda vårt utbud så att våra medlemmar kan anpassa sitt medlemskap utifrån önskat behov och livsstil.

Vårt mål
Genom att utöka medlemskategorierna hoppas vi kunna erbjuda något för många fler.
Genom att arbeta med mervärden för våra medlemmar önskar vi öka klubbkänslan och tydliggöra fördelen av att vara medlem i Mjölby GK.
Genom att sänka tröskeln till träning hoppas vi öka spelutveckling, golfglädje och antal spelade rundor för våra medlemmar
Genom att paketera bra nystartspaket hoppas vi locka nya golfare till vår klubb.
Genom omstartspaket hoppas vi att få tillbaka medlemmar som haft uppehåll eller få välkomna nya medlemmar som vill prova ett medlemskap hos oss.

Varje kategori har olika innehåll.
Till varje kategori finns underrubriker som förtydligar vad som ingår i varje kategori. Länk se längre ned denna sida.

Alla kategorier har samma mervärden.
Med undantag kategorierna greenfee- och pausmedlem.
Mervärden uppdateras och fylls på löpande.

Nyhet klubbsamarbeten 2024
Vårt samarbetsavtal med Motala och Vreta Kloster fortsätter att gälla. Fritt spel alla dagar och tider förutom helg/helgdag k l8-12.
Vi utökar med följande klubbsamarbeten:
Fritt spel alla bokningsbara tider på Flemminge golfbana, Boxholm.
Tre greenfeerundor på Vadstena GK. Gäller valfri tid måndag – och torsdag och efter kl 14 fredag – söndag och helgdag.

Våra olika medlemskategorier 2024
Medlemskap 2024

Läs mer om nytt upplägg på träningsgrupper
Golfpasset