Bli medlem i Mjölby GK säsong 2023

Det är många delar som ska paketeras för att tillsammans skapa en bra helhet.
På Mjölby GK arbetar vi med upplevelsen i fokus och strävar mot hög kvalité i alla led.
Ett medlemskap handlar inte bara om hur många 18-hålsrundor man spelar.
Det handlar om trivsel, en bra anläggning med en bred helhet, en välkomnande miljö, spelutveckling och att hitta glädjen i golf.

En ny medlem kan se ut på olika sätt:
Någon har varit medlem tidigare och kommer tillbaka.
Någon är helt ny golfare eller vill börja spela golf och gå våra kurser.
Någon kommer från en annan klubb och är redan en frekvent golfare.
Alla ska hitta något hos oss och vi ska kunna fånga upp behovet hos varje ny medlem.
Genom vårt kansli och i vår reception och genom våra tränare startar ofta första mötet med vår klubb.
Det mötet är vårt mål att det ska bli så bra det bara kan för dig.
Säsong 2023 har vi en organisation där man alltid ska möta kompetens inom rätt område i mötet med oss.

På vår anläggning arbetar vi med att producera en bra helhet. En bra bana skapar inte automatiskt en bra produkt.
Ett fungerade klubbhus skapar inte per automatik en bra golfupplevelse.
Alla delar i kugghjulet ska fungera för att hjulet ska snurra.
Och där lägger vi mycket fokus.

Vad är viktigt för dig när du väljer hemmaklubb? Lyft gärna det när du söker medlemskap hos oss.

Vi har olika medlemskapsalternativ och vi hoppas att något av de passar just dig.
Det mest populära medlemskapet är Aktiv samarbete och inkluderar fritt spel även på Vreta Kloster GK och Motala GK, alla dagar och tider förutom helg/helgdag kl 8-12

Är man Aktiv Samarbete eller Aktiv Mjölby GK ingår i år fritt spel på våra padelbanor.
Man har även gf-rabatt på Tranås, Vadstena och Flemminge.

Våra olika medlemsalternativ finns i länken nedan.
Kontakta vårt kansli eller reception så svarar vi på dina frågor eller ser till att på snabbaste sätt göra dig redo för en ny säsong.

Medlemsavgifter | Mjölby Golfklubb (mjolbygk.se)

Välkommen till Mjölby Golfklubb