Tjej och vill börja spela golf – se hit….

Har du funderat på att börja spela golf? Vi har skapat det perfekta upplägget för dig att komma igång.

Vi hör många tjejer säga att de funderar på att börja spela. Men så kommer man kanske inte till skott. Tröskeln känns hög.
Men nu har vår tränare Madde och Mange paketerat ihop två tillfällen som riktar sig för tjejer från 14 år och uppåt.

Tisdagar fyra tillfällen 23/5, 30 /5, 6/6, 13/6

Två grupper

Kl 16-17

kl 17-18

Välj vårt prisvärda paketpris för kurs och medlemskap som ger fritt spel hela säsongen på Mjölby GK alla dagar i veckan.
Ditt golf-id och medlemskap aktiveras redan efter första kurstillfället och du kan gå ut och spela med fadder på banan.
Fadder = någon som spelar golf och har hcp 54 eller lägre.

Pris för kurs och medlemskap:
Senior 5 000 kr (kurs och medlemskap ordinarie pris 9 500 kr)
Junior 3 000 kr (kurs och medlemskap ordinarie pris 1 500 kr plus medlemskap junior = 100 kr per antal år man fyller, ex 14 år 1400 kr)

Pris endast kurs:
Senior 2 500 kr
Junior 1 500 kr

Grönt kortkurs | Mjölby Golfklubb (mjolbygk.se)

Anmälan via vår bokningssida:
Boka | Mjölby Golfklubb (mjolbygk.se)
scrolla ner i listan så ligger två grupper för tjejer grönt kort
Ingen betalning vid anmälan utan sker på plats första tillfället.

Klubbor finns att låna – kläder efter väder. Resten löser vi.
Anmäl dig och säg till dina vänner att haka på.

Vi ses!