Nya Min Golf Bokning

Ladda ner den nya officiella bokningsappen till Min Golf och boka starttider på golfklubbar i hela Sverige.

Nu finns en ny version av Min Golf Bokning – den officiella bokningsappen för Min Golf.
Ladda ner den kostnadsfritt och få tillgång till funktioner som gör din golf enklare och roligare.
Sök på ”Min Golf” i App Store och Google Play.

I Min Golf Bokning kan du bland annat:

• Boka starttider på majoriteten av Sveriges golfklubbar

• Boka och betala golfbilar och andra uthyrningsartiklar*

• Se och redigera kommande bokningar

• Betala greenfee*

• Ankomstregistrera dig när du anländer till klubben*

• Få påminnelser om bokningar via pushnotiser

• Se och registrera handicapronder

• Se och lägga till favoritklubbar och golfvänner

• Boka tid på pay & play-banor utan Golf-ID

* På de golfklubbar som har aktiverat denna funktion i appen.

Enkelt att komma i gång!

Så fort du laddat ner nya Min Golf Bokning till din mobil kan du logga in med ditt Golf-ID och Min Golf-lösenord och börja använda appen.
Appen är kopplad till ditt vanliga konto i Min Golf. Dina bokningar, handicapronder, golfvänner, favoritklubbar med mera finns tillgängliga både i appen och i Min Golf. Enkelt och smidigt!

En ny app med fler funktioner

Hade du den tidigare versionen av Min Golf Bokning? Då måste du ladda ner den nya igen till din mobil. Detta är en helt ny app, utvecklad av Svenska Golfförbundet, med nytt utseende och nya funktioner.

Appen innehåller allt som fanns i den tidigare bokningsappen. Bland annat betalning, pushnotiser, ankomstregistring och handicapregistrering, samt alla dina bokningar, golfvänner och favoritklubbar från ditt konto i Min Golf.
Dessutom introduceras några nyheter, som möjlighet att boka och betala golfbil och andra uthyrningsartiklar direkt i appen.

Nya Min Golf är tätare kopplad till ditt Min Golf-konto. Gör du ändringar i appen, som att byta profilbild eller lösenord, uppdateras det även i vanliga Min Golf – och vice versa.
Har du inget Golf-ID eller aktivt medlemskap i en golfklubb? Då kan du skapa ett pay & play-konto och använda bokningsappen för att boka tid på pay & play-banor och i golfsimulatorer, hos de golfklubbar som erbjuder detta via Min Golf Bokning.

Frilagd bild av två mobiltelefoner med skärmdumpar från appen Min Golf Bokning.