Ingår
Spela fritt alla dagar och tider på Mjölby GK
Spela fritt alla dagar och bokningsbara tider på Flemminge golfbana Boxholm
Spel på vår korthålsbana 6 hål
Spel på våra två padelbanor
Medlemskort med mervärden och medlemspris på rangen

Gäller följande medlemskategorier:
Mjölby med spelrätt 6 600 kr (spelrätt från 28 år)
Mjölby utan spelrätt 7 500 kr (förhöjd avgift 900 kr/år som alternativ att äga spelrätt)

Uppgradering
Önskar man uppgradera sitt medlemskap under säsong går det bra och man har då inbetalat belopp tillgodo.
För endast 400 kr tillägg får man tillgång till Mjölby Samarbetet.

Serviceavgift på 400 kr tillkommer för senior från 22 år och uppåt.
Serviceavgiften återbetalas i form av voucher för medlemmar som hjälper till på städdag, som golfvärd, i resursgrupp, som kommittéledamot eller annan riktad aktivitet klubben ber medlemmarna om hjälp.
Värdet kan nyttjas i restaurang, shop eller två 25-minuters temapass hos pro och hämtas ut i reception under säsong.

Friskvårdskvitto
Vid betalning via Min golf erhålles ett mail med kvitto
Vid betalning autogiro maila kansliet för kvitto

Betalningsalternativ
Betala hela summan – avgifterna läggs upp på Min Golf vid medlemsregistrering av vårt kansli.
Betala med autogiro – medlemsavgiften fördelas i tolv delar med dragning den sista varje månad från 28 feb till 31 jan. Administrativ avg på 20 kr/dragning tillkommer.
Vid registrering efter 28 feb fördelas avgiften på antal månader kvar till den 31 januari 2025.

Frågor kring medlemskap besvaras av vårt kansli
kansli@mjolbygk.se

Länk till MEDLEMSAVGIFTER