Välkommen att övernatta hos oss med husbil & husvagn!
Vi erbjuder 10 ställplatser med el på grusunderlag, uppställningsplatserna är belägna intill vårt klubbhusområde.

Som gäst hos oss har man tillgång till våra omklädningsrum, där både dusch & toalett finns att tillgå.

I nära anslutning till ställplatserna ligger hål 7 där det även finns en toalett som är öppen dygnet runt.

Öppettider Klubbhus högsäsong: 05.00 – 22.30.
Notera att klubbhusets öppettider varierar beroende på säsong.

Våra ställplatser bokas direkt via bokningskalendern lite längre ner här på sidan, välj önskat in- och utcheckningsdatum så ser du vilka platser som finns tillgängliga.

Incheckning sker från kl. 15.00
Utcheckning sker senast kl. 14.00

Pris:
250 kr per natt för golfande gäster som erlägger Greenfee avgift.
500 kr per natt för gäster med husbil/ husvagn som inte spelar någon rond på Mjölby Golfklubb i samband med vistelsen.

Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst, om du inte ska spela golf i samband med ditt besök hos oss kryssar du i rutan ”Jag ska inte spela golf” när du gör din bokning.

Betalning sker med betalkort i samband med att bokningen görs.

Notera att bokningen inte registreras om betalningen inte genomförs i sista steget i bokningsprocessen. Du får även ett bekräftelsemail & kvitto på betalningen skickat till dig direkt efter att du har genomfört bokningen korrekt.

Öppettider reception i klubbhuset under ordinarie säsong.
mån-tors: kl.08-18.00
fredag: kl.08.00-17.00
helg/helgdag: kl.08-15.00

Har ni några övriga frågor? Tveka inte att höra av er till oss!

Telefon: +46(0)142-125 70 (Anknytning 1)
E-post: info@mjolbygk.se