VÄLKOMMEN I GÄNGET!

för dig som vill bli medlem

Vi kommer att göra allt för att du ska trivas hos oss på Mjölby GK.
Till säsong 2024 har vi infört fler medlemskategorier för att möta efterfrågan på olika upplägg.
Det ska finnas något för den som önskar spela mycket, den som vill ha variation och kunna spela även på våra samarbetsklubbar, den som vill ha ett begränsat antal rundor på Mjölby golfbana eller den som önskar komma åt ett aktivt golf-id för att kunna åka runt och spela olika banor.
Vårt mål är att golfare i vårt upptagningsområde ska utgå från sin närliggande bana och ha Mjölby GK som hemmaklubb.

I menyn Medlemsavgifter finns våra olika kategorier med information om innehåll och pris.

Eventuella frågor besvaras av vårt kansli

kansli@mjolbygk.se

0142-125 70 knappval 2

DU SOM REDAN BESTÄMT VILKET MEDLEMSKAP SOM PASSAR DIG!

VÄLKOMMEN ATT SKICKA ANSÖKAN VIA FORMULÄRET NEDAN!

VI UPPLEVER STUNDTALS TEKNISKA PROBLEM MED FORMULÄRET, HAR DU INTE FÅTT SVAR PÅ DIN ANSÖKAN INOM 2 ARBETSDAGAR BER VI DIG MAILA TILL KANSLIET.

MEDLEMSANSÖKAN