MJÖLBY GOLFKLUBB-KLUBBVÄRDAR

PÅ MJÖLBY GOLFKLUBB VILL VI HA EN VÄLKOMNAnDE MILJÖ MED HÖG SERVICEKÄNSLA

Under helger när beläggningen är extra hög behöver vi hjälp från medlemmar att vara klubbvärd.

BEMANNING AV KLUBBVÄRDAR

Sker antingen genom att medlemmen själv erbjuder sin tjänst eller att vi på klubben kontaktar medlemmar och ber om deras hjälp att öka vår servicenivå under helger.

Man hjälper till med att åka runt och se över speltempo på banan, finnas vid starten och ser till att ge allmän service och vara en förlängd arm till receptionen. Två personer per pass.

Man har tillgång till en golfbil, aktuell startlista och man stämmer av med reception och restaurang under dagen.

ATT VARA klubbVÄRD

Berättigar medlemmen att erhålla sin serviceavgift tillbaka i form av en voucher i restaurang eller shop.

En trevlig stund på klubben där man träffar många glada golfare och känner att man gör en viktig insats för sin hemmaklubb.

VILL DU BLI KlUBBVÄRD

Känner du att det är något du självklart hjälper till med  maila ditt intresse till kansli@mjolbygk.se

TACK FÖR ATT DU HJÄLPER TILL